1. Načini plačila
Pri spletnem nakupovanju omogočamo naslednje načine plačila:
- ob prevzemu blaga (plačilo po povzetju)
- z bančnim nakazilom na poslovni račun
- preko Pay Pal-a
1.1 Plačilo po povzetju
Dostavna služba GLS
Naročeno blago vam lahko naš partner GLS Slovenije d.o.o. dostavi na dom, delovno mesto ali katerikoli drug naslov v Sloveniji. Če se odločite za plačilo po povzetju, je možno plačilo z gotovino ter karticama BA in Mastercard. Če v času dostave niste na naslovu, kamor je prispela pošiljka, bo dostavljavec pustil obvestilo o prispeli pošiljki.
Naročeno blago vam lahko naš partner GLS Slovenije d.o.o. dostavi na dom, delovno mesto ali katerikoli drug naslov v Sloveniji. Če se odločite za plačilo po povzetju, je možno plačilo z gotovino ter karticama BA in Mastercard. Če v času dostave niste na naslovu, kamor je prispela pošiljka, bo dostavljavec pustil obvestilo o prispeli pošiljki.
1.2 Plačilo z bančnim nakazilom na naš poslovni račun
Naročeno blago lahko na katerikoli banki ali spletni banki plačate z nakazilom na transakcijski račun podjetja BGS Vitalis d.o.o. Podatki za plačilo prek bančnega nakazila se ne generirajo avtomatično. Po prejemu vašega naročila bo naš prodajni referent sestavil ponudbo in vam jo naknadno poslal na vaš e-naslov. Vaša naročila obravnavamo med 9. in 13. uro od ponedeljka do petka, zato je pri naročilih, oddanih izven omenjenih ur, potrebno počakati na e-pošto s potrebnimi podatki. Naročeno bo odposlano po prejemu nakazila na naš poslovni račun.
1.3 Plačilo preko PayPala
Prednosti PayPal-a:
- predstavlja varen način plačevanja naročil prek spleta
- številka vaše kreditne kartice prodajalcu ni razkrita
- pri plačevanju s pomočjo PayPal-a lahko uporabljate kartice: Visa, Mastercard in AmericanExpress
Pri plačilu s pomočjo PayPal-a imate možnost izbire dveh načinov plačila, in sicer:
- lahko si ustvarite svoj PayPal račun (izberete opcijo »Have a PayPal account?« in se prijavite s svojim uporabniškim imenom ter geslom)
- če nimate svojega PayPal računa, lahko brez predhodne registracije (kot »gost«) plačate naročeno blago z eno od kreditnih oziroma debetnih kartic: Visa, Visa Electron, Mastercard in AmericanExpress (izberete opcijo: »Don’t have a PayPal Account?«)
PayPal posreduje pri opravljanju plačil blaga in storitev prek spleta. Uporabnikom omogoča anonimno, varno in hitro poslovanje na globalni ravni. Deluje na osnovi bančnega računa, e-poštnega predala, osebnega gesla in zaščitne številke. Za pričetek uporabe sistema PayPal zadostuje, da si ustvarimo brezplačen uporabniški račun.
Vključitev v sistem in vzpostavitev delovanja je brezplačna in preprosta, saj za procesiranje plačil ne potrebujemo nobene dodatne strojne ali programske opreme. Predpogoj je odprt račun v eni izmed držav s PayPal-ovega spiska. Prek PayPal-a je za plačila mogoča uporaba vseh kreditnih/debetnih kartic (Visa, American Express, MasterCard, Maestro, Visa Electron …), izplačilo iz PayPal-a v Slovenijo pa je možno le na kreditno/debetno kartico z logotipom Visa (npr. Visa Electron). Če pri plačilu prek PayPal-a ni bilo zaznanih nobenih težav, boste blago prejeli v roku 1-3 delovnih dni.
Vključitev v sistem in vzpostavitev delovanja je brezplačna in preprosta, saj za procesiranje plačil ne potrebujemo nobene dodatne strojne ali programske opreme. Predpogoj je odprt račun v eni izmed držav s PayPal-ovega spiska. Prek PayPal-a je za plačila mogoča uporaba vseh kreditnih/debetnih kartic (Visa, American Express, MasterCard, Maestro, Visa Electron …), izplačilo iz PayPal-a v Slovenijo pa je možno le na kreditno/debetno kartico z logotipom Visa (npr. Visa Electron). Če pri plačilu prek PayPal-a ni bilo zaznanih nobenih težav, boste blago prejeli v roku 1-3 delovnih dni.
2. Stroški dostave
Poštnino krije ponudnik, kadar znesek naročila znaša 30,00 € ali več.
Poštnino krije kupec, kadar znesek naročila znaša manj kot 30,00 €.
Znesek poštnine je fiksen in znaša 4,00 €.
Poštnino krije kupec, kadar znesek naročila znaša manj kot 30,00 €.
Znesek poštnine je fiksen in znaša 4,00 €.
3. Dostava
Ponudnik se zavezuje, da bo kar najhitreje odposlal naročene izdelke. Večino naročil, ki jih na delovni dan prejmemo do 13.00 ure, odpošljemo še isti dan oz. najkasneje v roku 3 delovnih dni. V primeru, da določenega izdelka ni na zalogi in bo dobava daljša od 3 delovnih dni, vas o tem nemudoma obvestimo preko telefona oziroma elektronske pošte. Še enkrat vas prosimo, da zavoljo tovrstnih obvestil ob prijavi v sistem vpisujete točne podatke.
3.1 Dostavna služba GLS Slovenija d.o.o.
Dostavo opravlja naš poslovni partner GLS Slovenija d.o.o. Pakete dostavlja v dopoldanskem času, zato prosimo, da ob naročilu vnesete naslov dostave, na katerem se takrat nahajate. Ne pozabite, prosimo, pripisati tudi svoje telefonske številke. Dostavljavec vas namreč lahko tudi pokliče in vam sporoči, da je na poti k vam in tako se postopek dostave lahko precej olajša/skrajša. Dan pred načrtovano dostavo boste prejeli na svoj e-naslov, s katerim ste opravili nakup ali ste registrirani v spletni trgovini, obvestilo, da je bila pošiljka oziroma vaše naročilo odposlano. V sporočilu je navedena tudi številka vašega paketa. Na tej povezavi lahko vpišete številko svojega paketa, kliknete na kljukico in spremljate, kje se vaš paket nahaja
3.2 Potek dostave
Dostavljavec vam ob prvem neuspešnem poskusu dostave pusti obvestilo o prispeli pošiljki. Na obvestilu je navedena številka paketa in telefonska številka dostavne službe (01 500 11 90). V primeru, da se želite z dostavno službo dogovoriti za prevzem pošiljke, vas prosimo, da jih pokličete na telefonsko številko 01 500 11 90 ali pa jim pišite na e-poštni naslov info@gls-slovenia.com in se dogovorite za čas dostave paketa.
Pri plačilu kupnine – odkupnine GLS ne zaračunava nobene provizije oziroma nobenih dodatnih stroškov!
V kolikor ne boste stopili v stik z dostavljavcem, vam bo ta pošiljko poskušal ponovno dostaviti peti delovni dan (po prvem poskusu dostave). V primeru, da ponovna dostava ne bo uspešna, se paket vrne pošiljatelju.
Dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotavljamo, da naročeno blago izročimo pravemu naročniku.